Holte Tandklinik

Tandlæge Holte, det grønne område.

COVID-19
23/3-20 De ændrede restriktioner fra regeringen på tandlægeområdet, gør at vi kun må behandle meget kritiske tilfælde.
I praksis betyder det, at klinikken lukker ned, der er kun åbent efter aftale og der er ikke mulighed for telefonisk kontakt.
Ved tandsmerter, større tandskade eller tilstande som ikke kan udsættes uden det forværrer tilstandenbetragteligt, kan der føres dialog om evt behandling via info@holtetandklinik.dk, husk at angive telefonnr.  Alle undersøgelser, tandrens og parodontose aflyses på ubestemt tid.
Vi kan/må desværre ikke behandle hvis du viser det mindste tegn på sygdom samt hvis du er i risikozone som følge af alder og øvrige sygdomme.
I disse tilfælde skal egen læge kontaktes først. Vi hjælper med at tage ansvar og ønsker ikke at udsætte vores patienter eller os selv for smitte, og vi håber på forståelse.

Vores mål som tandlæger på Holte Tandklinik er, at tilbyde den mest optimale og kompetente behandling for dig som patient, i nærværende og trygge omgivelser.
Vi sætter en ære i, at du føler tillid til os og at vores service samt rådgivning lever op til dine forventninger. Det er med andre ord, mere end dit smil der er vigtigt for os.
Vi har åbent for nye patienter og mange finder os ved at søge: tandlæge Holte, tandlæge Birkerød eller tandlæge Virum på Google. Vi har patienter fra nær og fjern - alle er velkomne på klinikken.

Holte Tandklinik
v/ Anne Palgaard
Søengen 20,1
2840 Holte
Tlf. 45 41 04 54
info@holtetandklinik.dk
Bestil tid på telefon

Husk dit sygesikringskort
Vi har åbent for nye patienter.
Mandag
Tirsdag